پورتال کاج

واژه پرتال به معنی دروازه یا محل ورود به یک شهرمی باشد و تا بحال بیشترین کاربرد را در حوزه IT داشته است. طبق تعاریفی که تا بحال ارائه شده است، پرتال را می توان یک مرکز ارائه خدمات و اطلاعات اینترنتی دانست

لینک های مفید

طراحی سایت فروش بلیط هواپیما


طراحی سایت فروش بلیط هواپیما

یکی از بزرگترین مشکلات خرید مردم برای بلیط هواپیما، قیمت بالای آن در آژانس های هواپیمایی و همچنین دسترسی به آژانس های معتبر جهت تهیه بلیط می باشد.
برای حل این مشکل ما سایت خرید بلیط هواپیمایی را طراحی نموده ایم که مستقیما شمارا به چارتر کننده های اصلی ایران وصل می کند و هیچ سودی از شما دریافت نمی کند، به همین دلیل شما می توانید ارزانترین بلیط هواپیما را از سایت irpeak.ir جستجو نموده و از چارتر کننده خریداری نمایید

چگونه می توان به چارتر کننده اصلی پرواز های داخلی و خارجی وصل شد ؟

آی آر پیک موتور جستجو ارزانترین بلیط هواپیما که شما را به چارترکننده ها وصل می نماید

خرید اینترنتی بلیط هواپیما و اعتماد به سایت ها موجود همیشه جز دغدغه اصلی مردم بوده است.

بلیط هواپیما به دو گروه تقسیم می شوند بلیط چارتر و بلیط سیستمی : بلیط چارتری به بلیطی گفته می شود که یک چندین آژانس هواپیما صندلی هواپیما را به صورت یکجا و به مدت یکسال تهیه می کنند و چون بهصورت عمده تهیه شده است قیمت برایشان خیلی پائین درمی آید و بعد در ایام مختلف سال بلیط ها را با نرخ های مختلف به فروش می رساند.

اما بلیط سیستمی  بلیطی می باشد که تعیین کننده قیمت بلیط خود ایرلاین می باشد. یعنی هر هواپیمایی قیمت صندلی خود را خودش تعیین می کند. که معمولا از قیمت پایین شروع می شود و پلکانی افزایش پیدا می کند.

در کشور ما تعداد آژانس های چارتر کننده حدودا  400 آژانس می باشد که این تعداد در بین چند هزار آژانس هواپیمایی در کشور خیلی کم می باشد و برای پیدا کردن آنها که هر کدام چه پرواز و چه مسیری را چارتر کرده اند کار بسیار سختی می باشد. از این رو مسافرین عزیز معمولا از طریق سایت ها و یا از طریق آژانس که هر دو واسطه هستند اقدام به تهیه بلیط هواپیما خود می نمایند؛ ما در وب سایت آی آر پیک شما را مستقیماً به چارتر کننده اصلی وصل می کنیم که شما ارزانترین بلیط هواپیما را از خود چارترکننده تهیه نمایید.

در ادامه قصد داریم شما را با وب سایت آی آرپیک و ربات تلگرامش آشنا نماییم که افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما را دارند بتوانند با روبات تلگرام آی آرپیک و یا وب سایت آن  به ارزانترین قیمت بلیط هواپیما دست یابند.

مزایای استفاده از وب سایت آی آرپیک و یا روبات تلگرام آی آرپیک  @irpeakbot

 
·         خرید بدون واسطه بلیط هواپیما از چارترکنندگان اصلی و نمایندگان فروش ایرلاین ها

·         نمایش ارزانترین نرخ بلیط های موجود تا چند ماه آینده

·         مقایسه قیمت بلیط هواپیما از بین بیش از 400 آژانس هواپیمایی و 30 ایرلاین

·         امکان فیلتر کردن نتایج پرواز بر اساس چهار دسته اصلی و مورد نیاز کاربران

·         امکان مرتب سازی نتایج پروازی

·         مشاهده پرواز های روز بعد و روز قبل با یک کلیک

 

چرا به آی آرپیک باید اطمینان کنیم ؟

·         از آنجائیکه آی آرپیک یک موتور جستجو ارزانترین بلیط هواپیما می باشد و شما را به چارتر کننده اصلی وصل می نماید و خودش در سود آن زینفع نمیباشد می توان به راحتی از آن استفاده نمود .

·         همچنین می توانید نرخ بلیط را با سایت های دیگر مقایسه نمائید که متوجه می شوید که این نرخ ها بین 5 تا 50.000 هزاتومان ارزان تر می باشد

 
چطور از وب سایت آی آرپیک و روبات تلگرامش استفاده کنیم ؟  @irpeakbot

·         شما می توانید بدون نیاز به عضویت از کلیه امکانات آن استفاده نمائید ، کافیست مبدا ، مقصد و تاریخ سفر خود را مشخص نمائید و بعد گزینه جستجو را بزنید . بعد به صفحه لیست پرواز ها می روید که در آنجا کلیه پروازهایی که در آن روز به مقصد شما پرواز دارند از ارزانترین قیمت نمایش داده شده است و سمت راست صفحه فیلتر هایی وجود دارد که شما می توانید ایرلاین مورد نظر ، ساعت مورد نظر را انتخاب نمایید ؛ به انتخاب ایرلاین مورد نظر شما به لیست فروشندگان اصلی می رسید . که با انتخاب گزینه خرید به سایت چارتر کننده اصلی وصل می شوید. و اقدام به خرید آن بلیط از چارتر کننده می نمایید .

·         در روبات تلگرام آی آرپیک شما به راحتی و با سرعت پائین اینترنت می توانید از آن استفاده نمائید . بدین شکل که از شما سوال می پرسد مبدا خود را مشخص کنید ، و بعد می گوید مقصد خود را تعیین کنید ، و بعد تاریخ سفر و در نهایت به شما ارزانترین نرخ بلیط هواپیما را اعلام می کند . که در صورت تمایل خرید لینک 

خرید را کلیک می کنید و به چارتر کننده اصلی وصل می شوید .