پورتال کاج

واژه پرتال به معنی دروازه یا محل ورود به یک شهرمی باشد و تا بحال بیشترین کاربرد را در حوزه IT داشته است. طبق تعاریفی که تا بحال ارائه شده است، پرتال را می توان یک مرکز ارائه خدمات و اطلاعات اینترنتی دانست

لینک های مفید

افرونه های فروشگاه اینترنتی کاج

قالب اختصاصی

در صورت نیاز شما مشتری محترم میتوانید درخواست خود را برای قالب اختصاصی به ما اعلام نماید و بعد از بررسی هزینه قالب به شما اعلام می گردد.

قابلیت چند زبانی

فروشگاه اینترنتی قابلیت اضافه شدن زبانهای دیگر را دارا می باشد. در صورت نیاز می توانید این قابلیت را برای فروشگاه خود اضافه کنید جهت اطلاع از قیمت این قابلیت با ما تماس بگیرید.

تغییر برند

بعضی از افراد و شرکت ها نیاز دارند که برند خود و یا یک برند دیگر را در پایین فروشگاه اینترنتی قرار دهند که به سایت مربوط به آنها لینک شود. هزینه این پلاگین 1 میلیون تومان می باشد.

اسلایدر پیشرفته

در این اسلایدر شما میتوانید برای هر دسته بندی و صفحه اصلی اسلاید های متفاوتی ایجاد کنید. همچنین میتوانید محصولات را هم به راحتی به این اسلایدر پیشرفته وصل کنید. قیمت این پلاگین 300 هزار تومان می باشد.

گوگل آنالیز

این پلاگین قابلیت این را می دهد که فروشگاه خود را به سایت گوگل آنالیز وصل کنید و اطلاعات آماری بازدیدها را مشاهده کنید. هزینه این پلاگین 50 هزار تومان می باشد

آمار بازید histats

یکی دیگر از سایتهای آنالیز بازدید کنندگان می باشد که زبان فارسی را هم پشتیبانی میکند. هزینه این پلاگین 50 هزار تومان می باشد

مگا منو

فروشگاه های بزرگ دسته بندی های بسیار زیادی دارند در این نوع منو تمامی زیر دسته ها در یک جا نمایش داده می شود و مشتری میتواند به راحتی دسته مورد نظر خود را پیدا کند. هزینه این پلاگین 300 هزار تومان می باشد.

مگا سرچ

در سایتها بخصوص فرشگاه های بزرگ احتیاج به مدل جستجوی می باشد که کاربر بعد از جستجو نزدیک ترین محصول یا دسته بندی مربوطه را مشاهده کند که الگوریتهای خاصی برای این منظور می باشد که در این پلاگین از این نوع جستجو استفاده می شود هزینه این پلاگین 300 هزار تومان می باشد.

افزونه مالیاتی

فروشگاه قابلیت اضافه کردن مالیات بر روی محصولات را دارا می باشد برای اینکار احتیاج به این پلاگین دارید. هزینه این پلاگین 100 هزار تومان می باشد.

باکسهای چرخشی صفحه اصلی

این پلاگین قابلیت این را می دهد که صفحه اصلی خود را شخصی سازی کنید. بصورت پیش فرض باکسها 6 ستونه می باشد که شما میتوانید برای هر کدام از بخشها به 5 یا 4 یا 3 ستونه تغییر دهید همچین میتوانید به جایی مدل نمایشی شبکه ای از مدل نمایشی چرخشی استفاده کنید. هزینه این پلاگین 200 هزار تومان می باشد.

شخصی سازی آیکن بالا سایت

با این پلاگین به راحتی می توانید آیکن بالای سایت خود را تغییر دهید و به راحتی لگو سایت خود را قرار دهید هزینه این پلاگین 50 هزار تومان می باشد

افزونه سوشیال متا

این پلاگین به شما کمک میکند که وقتی محصول را در شبکه های اجتمایی به اشتراک می گذارید عنوان، متن و عکس محصول به درستی نمایش داده شود. هزینه این پلاگین 50 هزار تومان می باشد.

افزونه پیشرفته تخفیفات

بعضی وقتها احتیاج هست که تخفیفات خاص و پیچیده ای را اعمال کنیم. مثلا سبد های خرید بالای 200 هزار تومان 20 هزار تومان تخفیف بگیرن. با این پلاگین می توانید این مدل تخفیفات را در سایت اعمال کنید. هزینه این پلاگین 100 هزار تومان می باشد.

پلاگین api

این پلاگین قابلیت اتصال فروشگاه به اپلیکشن ها، سایتها و نرم افزار ها را دارد که به درد برنامه نویس ها می خورد. هزینه پلاگین 500 هزار تومان می باشد.

درگاه بانکی

هزینه هر کدام از درگاه های بانکی 50 هزار تومان می باشد

درگاه مبنا کارت آریا (بانک صادرات)

درگاه به پرداخت ملت (بانک ملت)

درگاه ایران کیش (قابل اتصال به همه بانکهای)

افزونه دسته دوم فروشی

قابلت این را می دهد که کاربران بعد از ثبت نام محصول و شماره تماس خود را وارد کند (یک مدلی مشابه سایت دیوار و شیپور) هزینه این پلاگین 2 میلیون تومان می باشد.

لاگین فیس بوک

به مشتریان این امکان رو می دهد که به جایی ثبت نام با اکانت فیس بوک خود بدون ثبت نام به راحتی وارد سایت شوند. هزینه این پلاگین 100 هزار تومان می باشد.

افزونه Css

این افرونه به گرافیست ها امکان این را می دهد که در پنل ادمین فایلهای css فروشگاه را تغییر دهند. هزینه این پلاگین 100 هزار تومان می باشد.

افزونه ارسال پیام کوتاه (اس ام اس)

بعد از ثبت سفارش در فروشگاه یک پیام کوتاه به مدیر سایت ارسال میگردد که از خرید مشتری اطلاع پیدا می کند. هزینه این پلاگین 50 هزار تومان می باشد.

خدمات vip

برای دریافت خدمات ویژه مانند سرور مجازی و اختصاصی، چگونگی برندینگ ، سئو و بقیه خدمات تماس بگیرید