پورتال کاج

واژه پرتال به معنی دروازه یا محل ورود به یک شهرمی باشد و تا بحال بیشترین کاربرد را در حوزه IT داشته است. طبق تعاریفی که تا بحال ارائه شده است، پرتال را می توان یک مرکز ارائه خدمات و اطلاعات اینترنتی دانست

لینک های مفید

آیا می شود طراحی فروشگاه اینترنتی رایگان انجام داد؟


آیا می شود طراحی فروشگاه اینترنتی رایگان انجام داد؟

برای پاسخ به این پرسش نظر شمارا به مطلب زیر جلب می نماییم

معیار مهم جهت انتخاب فروشگاه اینترنتی، قیمت آن می باشد. درست است که در حال حاظر زمانه به سمتی پیش رفته است که شما لازم است برای داشتن یک محصول خوب قیمت بیشتری بپردازید ولی استثنا هایی هم در این میان وجود دارد. قیمت های مختلفی برای فروشگاه اینترنتی در بازار وجود دارد. حتی ممکن است شما فروشگاه ساز رایگان هم در اینترنت پیدا کنید.

امکانات فروشگاه اینترنتی در تعیین قیمت گزاری نقش مهمی را دارا می باشد. هرچه که امکانات اصلی یک فروشگاه اینترنتی بیشتر باشد و این امکانات کاربردی تر باشند متاسفانه قیمت فروشگاه افزایش پیدا می کند و دلیل آن هم فقط طمع برنامه نویسان است که می خواهند در کمترین زمان پول بیشتری به جیب بزنند.

فروشگاه ساز های آنلاین عموما به صورت رایگان و با امکانات صفر به شما داده می شوند یعنی شما یک فروشگاه به صورت رایگان تهیه می کنید ولی هیچ محصولی نمی توانید در آن وارد بکنید چون همانطور که در بالا اشاره شد امکانات فروشگاه پولی می باشد و شما باید مبلغ زیادی برای ماژول های دیگر هزینه نمایید.

بعد از سالها تحقیق و صرف وقت به این نتیجه رسیدیم که لازم است فروشگاه آنلاین رایگانی در دسترس عموم مردم قرار بگیرد که تمامی امکانات لازم برای ساخت یک فروشگاه را داشته باشد ، یعنی فقط شما کافی است که فروشگاه ساز رایگان ما را تهیه کرده و سپس به صورت کاملا مجانی هر تعداد محصول و مجموعه و زیرمجموعه  را که در نظر دارید در فروشگاه خود وارد نمایید بدون حتی صرف یک ريال و درصورت نیاز از تمامی امکانات فروشگاه که به جرات می توان گفت کاملترین امکانات فروشگاه های اینترنتی ایران است استفاده کنید.

فقط در صورت درخواست ماژول اختصاصی و یا قالب و طرح خاص آن هم در شرایط خاص اقدام به خرید نمایید.

یعنی اگر شما یک فروشگاه اینترنتی لازم دارید و می خواهید مثلا تعداد 1000 محصول در آن قرار داده و برای فروش به مردم معرفی کنید و برای هر محصول چندین عکس یا قیمت های خاص و یا تخفیفات خاص در نظر بگیرید کافی است فقط از فروشگاه رایگان ما استفاده نمایید.

 با افتخار اعلام می نماییم که ما دارای یکی از کاملترین فروشگاه های اینترنتی ایران می باشیم و برای این ادعا ما امکانات بسیار زیادی را جهت فروشگاه اینترنتی خودمان در نظر گرفته ایم (بیش از 130 امکان منحصر بفرد).

ما جهت استفاده شما از جدید ترین قالب فروشگاهی در دنیا بهره برده که شما می توانید آنرا به سلیقه خود تغییر دهید.

پس عقل سلیم حکم می کند حتی برای تست هم شده یک بار از فروشگاه اینترنتی ما استفاده کرده و با توجه به اینکه فروشگاه ما رایگان است پس هیچ هزینه ای را متقبل نمی شوید.

منفرد، وحید.« آیا می شود طراحی فروشگاه اینترنتی رایگان انجام داد؟»، پرتال کاج.