پورتال کاج

واژه پرتال به معنی دروازه یا محل ورود به یک شهرمی باشد و تا بحال بیشترین کاربرد را در حوزه IT داشته است. طبق تعاریفی که تا بحال ارائه شده است، پرتال را می توان یک مرکز ارائه خدمات و اطلاعات اینترنتی دانست

لینک های مفید

قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی

قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی

یکی از معیار های مهم جهت انتخاب فروشگاه اینترنتی، قیمت آن می باشد. قیمت های مختلفی برای فروشکاه اینترنتی در بازار موجود می باشد که این قیمت گزاری براساس قابلیت های مختلف آن فروشگاه اینترنتی تعریف می گردد.

شما جهت مشاهده قیمت های فروشگاه اینترنتی ما می توانید برروی (قیمت طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی) کلیک نمایید.

همانگونه که در بالا گفته شد امکانات فروشگاه اینترنتی در تعیین قیمت گزاری نقش مهمی را دارا می باشد، با افتخار اعلام می نماییم که ما دارای یکی از کاملترین فروشگاه های اینترنتی ایران می باشیم و برای این ادعا ما امکانات بسیار زیادی را جهت فروشگاه اینترنتی خودمان در نظر گرفته ایم (بیش از 130 امکان منحصر بفرد). شما برای دیدن امکانات فروشگاه ما می توانید برروی (امکانات فروشگاه اینترنتی) کلیک و آنها را مشاهده نمایید.

ما جهت استفاده شما قالبهای متنوعی را طراحی و آماده استفاده قرارداده ایم، شما با استفاده از قالبهای موجود می توانید قالب فروشگاه اینترنتی خود را براساس سلیقه خود طراحی و بسازید.

حال این سئوال پیش می آۀید که ما با این همه امنکانات و قالبهای متنوع چگونه با این قیمت استثنایی فروشگاه اینترنتی خود را عرضه می نماییم؟

در جواب پیشنهاد می گردد صفحه طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ما را مطالعه نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر تماس حاصل بفرمایید.